ניהול הזדמנויות עסקיות וקשרי לקוחות במערכת ה SAP, החל מתהליך קבלת הלידים לתוך תהליך המכירה ועד סגירת העסקה.
מעקב אחר מסע הלקוח מאפשר לכם להבין טוב יותר את הלקוחות, לנהל תהליך קבלת החלטות אפקטיבי וליייעל את תהליכי המכירה והשירות בארגון.
ניהול יעיל של ההזדמנויות החל מרגע כניסתם למערכת ועד סיום הטיפול בלקוח.
פתיחה של קמפיינים וקידום מכירות מול לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים.
מעקב אחר תהליכי המכירה, כולל דוחות מעקב, מערכת התראות/תזכורות, תיעוד שיחות, עדכון סטטוס מעקב ועוד.
הפקה של הצעת מחיר והזמנה מול לקוח ישירות מהמערכת.
הפגת דוחות שונים על פי צרכי הארגון על בסיס דוחות מובנים : משפך מכירה, דוח מכירות, דוח הזדמנויות ועוד.
הגברת שביעות רצון הלקוחות
שיפור וייעול תהליכי המכירה והשירות
בקרה ומדידה על פעילות המכירה והשירות