פתרון חדש לניהול מערך השירות עם TOP XR

חברת TOP XR מציגה פתרון חדשני ומתקדם לניהול מערך השירות בארגונים, המשתלב באופן מושלם עם SAP Business One . הפתרון נועד לייעל את תהליכי השירות ולהציע חוויית לקוח חלקה, תוך מתן כלים חכמים לניהול ובקרה.

הפתרון מיועד לעסקים המשתמשים במערכת SAP Business One ומחפשים להטמיע תהליכי שירות מתקדמים, המשלבים עדכונים בזמן אמת, תזמון יעיל ואינטגרציה מושלמת בין צוות הטכנאים ללקוחות.

מה אתם מקבלים?

המסע מתחיל כאשר הלקוחות פונים באמצעות אפליקציה סלולרית או ממשק דסקטופ להגשת בקשות שירות. הלקוחות יכולים: 

לפרט את מהות הבעיה. 

לבחור את סוג התקלה. 

להוסיף הערות ולשלוח את הבקשה בקלות. 

לאחר שליחת הבקשה, מקבלים הלקוחות אישור מיידי ויכולים לעקוב אחרי סטטוס הבקשות שלהם בזמן אמת דרך האפליקציה. 

בקשות השירות נרשמות באופן אוטומטי במערכת SAP Business One, עם כל הפרטים הנחוצים לטיפול. מנהל השירות יכול: 

להשתמש בלוח תזמון אינטואיטיבי לצורך הקצאת משימות לטכנאים. 

לבחור תאריכים וחברי צוות מתאימים לכל בקשה. 

הטכנאים ניגשים למשימותיהם דרך אפליקציה ייעודית, בה הם יכולים: 

לעדכן זמני התחלה וסיום של משימות. 

לציין סטטוסי שירות (למשל: בטיפול, הושלם). 

לתעד פריטים שסופקו. 

להפיק מסמכי מסירה בזמן אמת ולתעד חתימות של לקוחות ישירות באפליקציה. 

כל העדכונים מסונכרנים באופן מיידי עם מערכת SAP Business One, כך שסטטוסים מתעדכנים בזמן אמת, לרבות סגירת משימות. הפתרון מאפשר בקרה מלאה על כל שלבי השירות. 

יתרונות המערכת

פשטות ונוחות:
הפתרון הופך את ניהול בקשות השירות לנוח ויעיל.

תזמון חכם:
לוח תזמון אינטואיטיבי להקצאה מהירה של משימות.

שקיפות בזמן אמת:
עדכונים מידיים מאפשרים מעקב ובקרה מדויקת.

אינטראקציה חלקה:
שיפור חוויית הלקוח באמצעות ממשקים חכמים ואינטראקטיביים.

אם אתם מחפשים דרך לייעל את מערך השירות שלכם ולהעניק ללקוחותיכם חוויה מקצועית וחדשנית, הפתרון של TOP XR הוא הבחירה הנכונה עבורכם.